لوگوی تسلیت

پرسپولیس انلاین

مرکز بروز فوتبال|اختصاصی باشگاه پرسپولیس


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي

پرسپولیس انلاین

مرکز بروز فوتبال|اختصاصی باشگاه پرسپولیس



ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي
طبقه بندی اخبار باشگاه

۶۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

برتری6-4یاران هادی باگلزنی هانی نوروزی

مدیر سایت | دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ

6-4یاران هادی بردند(گزارش ورزش3)


برد 



به گزارش "پرسپولیس انلاین"، این دیدار که در دو وقت 35 دقیقه ای برگزار شد میهمانان ویژه ای داشت و همسر، برادران و پدر هادی نوروزی این بازی را از نزدیک تماشا کردند.


  • مدیر سایت

احتمال بازگشت نوری به پرسپولیس قوت گرفت

مدیر سایت | دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۵۷ ب.ظ

به گزارش پرسپولیس انلاین،با توجه به درگذشت هادی نوروزی حالا پرسپولیس میتواند طبق قوانین در نیم فصل یک بازیکن را جذب کند و از سوی دیگر هم نتایج ضعیف المسیمیر قطر باعث شده تا مسئولین این باشگاه به دنبال جذب بازیکن جدید باشند نوری میتواند با فسخ قرار داد دو طرفه نیم فصل از المسیمیر جدا شده و دوباره به پرسپولیس برگردد البته برانکو هم به این بازگشت روی خوش نشان داده و باید دید که این بازیکن میتواند بار دیگر به پرسپولیس بازگردد.

  • مدیر سایت

به گزارش پرسپولیس انلاین علیرضا نورمحمدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: روز جمعه همه ما منتظر حضور هواداران در ورزشگاه هستیم. حتما هادی نوروزی هم آنجا منتظر همه ما خواهد بود. من شک ندارم که هواداران برای این بازی سنگ تمام می‌گذارند. آنها همیشه در لحظه حساس و سخت بهترین حضور و حمایت خودشان را نشان دادند. در بازی‌های بزرگ همواره با تمام وجودشان از تیم حمایت کردند و روز جمعه هم یک بازی بزرگ داریم. بزرگی این بازی به خاطر و به یاد هادی نوروزی است. آنها در این روزهای اخیر واقعا همه را از وفاداری و بزرگی خودشان متحیر کردند و به یاری خدا روز جمعه یک بار دیگر به خانواده هادی عزیز نشان می‌دهند او را چقدر دوست داشتند و چقدر بزرگ بود. از همینجا هم از آنها می‌خواهم 90 دقیقه هادی را تشویق کنند.

  • مدیر سایت

خنده دار ترین تصاویر دنیای فوتبال|متحرک

مدیر سایت | دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ
اینم عکس متحرک خنده دار1


خب اینم دومیش

سوتی جالب دروازه بان

  • مدیر سایت

دوئل62ساله ها

مدیر سایت | دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ


ایران-ژاپن|دوستانه

به گزارش پرسپولیس انلاین فردا دیدار حساس تیم های ملی ژاپن و ایران برگزار میشود،دیداری که فراتر از یک دیدار تدارکاتی و یک دیدار دوستانه است.
سرمربی های دو تیم هر دو62ساله هستند نکته جالب هم تولد سرمربی ژاپن دو روز بعد از بازی با ایران است.البته کیروش چند ماهی کوچک تر از سرمربی ژآپن است.باید دید که نتیجه بازی چه خواهد شد،نتیجه این بازی فراتر از یک بازی تدارکاتی است و بنا به حساسیت بازی در رنکینگ فیفا ثبت میشود تیمی که ببازد نمره منفی میگیرد و امکان سقوط در رنکینگ فیفا و به خصوص اسیا را دارد. به هر حال این دیدار فردا در ورزشگاه ازادی ساعت17برگزار میشود.

  • مدیر سایت

نکاتی جالب درمورد وبلاگ

مدیر سایت | دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۱ ب.ظ

به نام خدا

به وبلاگ"پرسپولیس انلاین خوش امدید لطفا نظرات خود را در مورد مطالب با ما درمیان بگذارید،متاسفانه از زمان ثبت و ایجاد وبلاگ همانطور که در نتایج مشخص است بازدید کنندگان زیادی از وب دیدن کردند به طوری که در 7روز بالغ بر350بازدید کننده برای این وبلاگ ثبت شده است،اما نظرات حاوی مطالب وبلاگ کم بوده.پس لطفا پس از پایان مطالعه مطالب نظرات،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در میان بگذارید.قطعا نظرات شما موجب دلگرمی ما خواهد شد.


نکات وبلاگ:

-این وبلاگ یک وب خبری با موضوع اخبار باشکاه پرطرفدار پرسپولیس است،در این وب هیچ توهینی به سایر تیم ها بخصوص رقیب جدی پرسپولیس یعنی استقلال نخواهد شد.نظرات حاوی توهین به سایر باشگاه ها تایید نشده و بخشی به عنوان نتایج زنده وجدول لیگ در وب وجود دارد که طرفداران سایر تیم ها میتوانند از ان بازدید کنند.هنوز چند روز بیشتر از ساخت این وبلاگ نمیگذرد پس کاربران عزیز مطمئن باشند که به زودی وبلاگ در زمینه های مختلف  پیشرفت بیشتری خواهد داشت.


-اخرین،پربیننده ترین و پربحث ترین مطالب در صفحه اصلی وبلاگ قرار گرفته و در صفحه اول هم 3خبر که مهم ترین و گلچین اخبارباشگاه هستند قرار میگیرند سایر خبر ها در قسمت های مختلفی مانند:اخرین مطالب،بخش طبقه بندی اخبار باشگاه و خبر انلاین قرار میگیرد.همه ی مطالب منبع ندارد برخی از مطالب به نقل از خود وبلاگ وبرخی نیز از خبرگذاری ها و باشگاه پرسپولیس منبعگیری میشود.


-این وبلاگ بروز بوده و نتایج زنده ان به صورت لحظه ای گزارش میشود،بازی های پرسپولیس به صورت قطعی و لحظه ای وسایر تیم ها در صورت گزارش از پیش اعلام میشود.


بازهم تکرار میکنیم نظرات خود را در مورد وبلاگ به ما گزارش دهید.

  • مدیر سایت

باشگاه پرسپولیس:بلیط بازی پرسپولیس-صبا رایگان نیست

مدیر سایت | دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۹ ب.ظ

به گزارش پرسپولیس انلاین،باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که علی رغم تلاش فراوان برای رایگان کردن بلیط بازی پرسپولیس-صبا،متاسفانه این تلاش با مخالفت سازمان لیگ بی نتیجه ماند.بنا براین هواداران باید برای بازی پرسپولیس صبا بلیت بازی را خریداری کنند.ضمن اینکه تمامی مبلغ فروش بلیط به خانواده نوروزی اهدا میشود.


  • مدیر سایت

پِرِسپولیس حریفان را پِرِس میکند|شوخی هواداری

مدیر سایت | يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۹ ب.ظ
پرسپولیس که همچنان در غم از دست دادن کاپیتان به سر میبرد،با انگیزه بالا ادامه فصل را برای قهرمانی و تقدیم ان به هادی نوروزی و پسرش هانی تلاش میکند. این تیم مثل شیر رخمی است.و حریفان را در حد لالیگا پِرِس میکند.با ارزوی موفقیت پرسپولیس از طرف"پرسپولیس انلاین"شوخی هواداری...ادامه دارد...
  • مدیر سایت

برانکو ایوانکویچ:دیدار ایران-ژاپن را از نزدیک تماشا میکنم

مدیر سایت | يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ب.ظ

به گزارش پرسپولیس انلاین برانکو اعلام کرده است برای تماشای بازی-ایران-ژاپن به ورزشگاه ازادی خواهد رفت.البته مهمترین هدف او انالیز بازی ملی پوشان پرسپولیس است.

  • مدیر سایت

تندیس کاپیتان به پدر نوروزی اهدا شد

مدیر سایت | يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

به گزارش پرسپولیس انلاین در پی اتفاقی که برای کاپیتان فقید پرسپولیس روی داد، جدا از مراسم‌هایی که در تهران و کپورچال بر پا شد، در نقاط دیگر استان مازندران و حتی خارج از ایران برنامه‌هایی توسط دوستداران پرسپولیس تدارک دیده شد.

یکی از این مراسم‌ها، جمعه شب در حسینیه محله «متی کلا» با حضور خانواده هادی نوروزی و رضا خالقی‌فر برگزار شد. در جریان این مراسم تندیسی از هادی نوروزی هم به نشانه یادبود به پدر وی اهدا شد.

  • مدیر سایت