لوگوی تسلیت

پرسپولیس انلاین

مرکز بروز فوتبال|اختصاصی باشگاه پرسپولیس


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي

پرسپولیس انلاین

مرکز بروز فوتبال|اختصاصی باشگاه پرسپولیس



ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي
طبقه بندی اخبار باشگاه

*صفحه اختصاصی باشگاه رئال مادرید*


این پست(صفحه)مختص هوادارن رئال مادرید میباشد.


اخرین اخبار رئال مادرید:

غلبه رئال بر پاریس سنت ژرمن


 بعد از تساوی بدون گل در دیدار رفت، شاگردان رافا بنیتس توانستند در این دیدار با تک گل ناچو به پیروزی برسند و به تنهایی در صدر جدول گروه قرار بگیرند. 
دو تیم بازی را نسبتا هجومی آغاز کردند و هر حمله از سوی یکی از دو تیم، با حمله تیم دیگر پاسخ داده ‏می شد. اما آنچه در 30 دقیقه ابتدایی بیش از همه به چشم آمد، مصدومیت متعدد بازیکنان دو تیم به دلیل ‏بازی محکم و درگیرانه شان بود.‏
ابتدا این پاریسی ها بودند که مجبور شدند دست به تعویض بزنند و آدریان رابیو را جانشین مارکو وراتی ‏مصدوم کردند. دقایقی بعد مارسلو آسیب دید و جای خود را به ناچو فرناندز بود؛ همین بازیکن بود که تنها ‏‏3 دقیقه بعد از ورود به زمین، گل اول بازی را به ثمر رساند.‏
شوت محکم تونی کروس از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به تیاگو سیلوا به سمن کنار زمین ‏منحرف شد؛ در حالی که به نظر نمی رسید خطر خاصی دروازه پی اس جی را تهدید کند، ناچو از خروج ‏اشتباه و بی مورد کوین تراپ استفاده کرد و با ضربه ای ساده، حساب کار را 1-0 کرد.‏

تیم میهمان خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و رابیو می توانست بلافاصله کار را به تساوی بکشد ‏اما ضربه محکم او از پشت محوطه جریمه، به تیر دروازه کیلور ناواس برخورد کرد.‏
حملات پی اس جی تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد و این تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما ‏هیچ یک از آنها نتوانست قفل دروازه رئال را باز کند و این نیمه با برتری 1-0 رئال به پایان رسید.‏
نیمه دوم را پاریسی ها بهتر آغاز کردند و موقعیت های خطرناکی روی دروازه کیلور ناواس به وجود آوردند اما در ادامه بازی متعادل تر شد و رئالی ها هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که با درخشش کویت تراپ ازدست رفت.
در آخرین دقایق بازی، پی اس جی می توانست روی ضربه آزاد آنخل دی ماریا به گل برسد اما ضربه او به تیر افقی دروازه رئال برخورد کرد تا این بازی در نهایت با پیروزی 1-0 رئال به پایان برسد.

بحران مصدومیت ها برای رئال:

-در بازی با لاس پالماس، رئال مادرید از ابتدا تا انتها تقریبا با تیم دوم خود بازی می کرد. وقتی روز شنبه سوت پایان بازی در برنابئو به صدا درآمد ترکیب رئال متشکل از کیکو کاسیا، دنیلو، ناچو، رافائل واران، مارسلو، لوکاس وازکز، کاسمیرو، مارکوس یورنته، بورخا مایورال، ایسکو و کریستیانو رونالدو بود. این ترکیب، به هیچ عنوان شبیه به ترکیب اصلی رئال نبود، اما رئال با همین ترکیب نیز مشکلی نداشت.

” بازیکنانی که فکر می کردند هرگز فرصت بازی پیدا نمی کنند این روزها برای ما امتیازها را به ارمغان می آورند.” این گفته رافا بنیتز است و کاملا هم درست است.

در پیروزی 3-1 برابر لاس پالماس، ایسکو و خسه گلزنی کردند تا رئال هم چنان به شکست ناپذیری خود در این فصل ادامه دهد. وازکز در بازی سخت برابر سلتاویگو در گل ها تاثیرگذار بود. همین بازیکنان به تیم کمک کردند تا رئال با یک امتیاز ارزشمند از پاریس بازگردد. و کاسمیرو؛ او هروقت که فرصت بازی پیدا کرده فوق العاده بوده است.

بنیتز در ادامه صحبت هایش گفت: ” این بازیکنان به ما کمک کردند تا سطح خوب خود را حفظ کنیم.”

در واقع این بازیکنان در زمان مناسبی فرصت بازی پیدا کردند. ماه های ابتدایی این فصل فرصت خوبی بود تا رئال مادرید دوره مصدومیت هایش را به سلامت از سر بگذراند. تا کنون در لیگ، به جز دو بازی خارج از خانه سخت در ویسنته کالدرون و بالایدوس، رئال مادرید مقابل تیم های اسپورتینگ گیخون، رئال بتیس، اسپانیول، گرانادا، اتلتیک بیلبائو، مالاگا، لوانته و لاس پالماس بازی کرده است. هم اکنون این تیم ها به ترتیب در رده های 12، 13، 10، 18، 8، 17، 20، و 19 جدول رده بندی هستند.

برای رئال مادریدی که بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت، این یک شروع رویایی بود. بنیتز نمی توانست آرزو کند که برنامه بازی های تیمش در ابتدای فصل بهتر از این باشد. اما آیا در ماه های آتی نیز این بازیکنان ذخیره می توانند ارزش های خود را اثبات کنند؟ شاید.

isco2

اگر بنیتز تیم کامل خود را در این ماه های ابتدایی فصل در اختیار داشت، ما نمی توانستیم شاهد درخشش این بازیکنان باشیم. امکان نداشت خسه بتواند در چند بازی پیاپی از ابتدا در ترکیب قرار گیرد. ایسکو نمی توانست جای ثابتی در ترکیب تیم داشته باشد. فرصت های زیادی نصیب وازکز و یا متئو کواچیچ نمی شد. کاسمیرو شاید هیچ گاه جایی در ترکیب اصلی پیدا نمی کرد. به جای آن، ما شاهد همان ترکیب ترسناک رئال مادرید بودیم، ترکیبی که تقریبا با شش بازیکن جلویی خود تعریف می شود: رونالدو، کریم بنزما، گرت بیل، خامس رودریگز، لوکا مودریچ و تونی کروس.

در این صورت، بنیتز حق انتخاب کمی داشت. هرچند او یکی از طرفداران سیستم چرخشی است، هرچند او دوست دارد ترکیب تیمش را با توجه به شرایط و تیم حریف بچیند، اما مرد مادریدی می داند وقتی همه ستاره ها آماده باشند باید به آن ها بازی بدهد. زیرا این جا رئال مادرید است.

اگر مصدومیت ها به سراغ تیم نمی آمدند بنیتز این شانس را پیدا نمی کرد تا کاری را که در این مدت انجام داده است انجام بدهد. در واقع، مربی جدید رئال مادرید فرصتی پیدا کرده تا گزینه هایی را که در اختیار دارد مورد بررسی قرار دهد، دریابد که تطبیق پذیری تیمش تا چه اندازه است و چقدر می تواند روی بازیکنان ذخیره حساب باز کند و به این ترتیب دید کاملی از تیمی که هدایت آن را بر عهده گرفته پیدا کند.

در بحران مصدومیت ها، او این شانس را پیدا کرد تا ببیند کاسمیرو چگونه پویایی را در میانه میدان تغییر می دهد، کواچیچ چگونه در سیستم های مختلف جواب می دهد، وازکز چگونه فضاسازی می کند، خسه چگونه به تیم کمک می کند تا رو به جلو بازی کنند.

البته رئال مادرید در این مدت بی نقص نبود. به ندرت می شد آن رئال مادرید ویرانگر را دید. اما مردان بنیتز در این دوره آزمایشی توانستند بی شکست باقی بمانند، در دوره ای که راه حل های جایگزین و مکانیزم های مقابله با بحران شناسایی شدند. و این ها همان چیزهایی هستند که رئال مادرید در فصل گذشته به شدت از آن ها بی بهره بود.

اما آیا نکته منفی ای هم در این خصوص وجود دارد؟

real madrid 3

در طرف مقابل باید گفت که مصدومیت ها باعث شدند رئال مادرید نتواند به ریتم ثابتی برسد و آن را حفظ کند. غیبت بیل باعث شد تیم بنیتز نتواند خود را با پست جدید بیل تطبیق دهد. نبود خامس رودریگز موجب شد رئال از بازی روان بی بهره باشد. بدون حضور بنزما و مهارت های منحصر به فرد او، خط حمله رئال مجبور بود روش کار خود را به کلی تغییر دهد.

در برنامه بازی های سخت پیش رو که شامل تقابل با پاریسن ژرمن، سویا، بارسلونا و شاختار دونتسک است، این موضوعات می تواند حائز اهمیت باشد، اما این بدین معنی نیست که بازیکنان جایگزین نمی توانند از پس بازی های مهم برآیند.

در حال حاضر رئال مادرید دارد کاری را انجام می دهد که فصل پیش انجام نداد: این که حتی وقتی شرایط ایده آل نیست به مشکل بر نخورد. فصل پیش در غیاب رونالدو در آنوئتا، سوسیه داد با نتیجه ای شرم آور رئال را شکست داد. در غیاب خامس و مودریچ در کالدرون، رئال توسط اتلتیکو در هم شکسته شد.

اما در این فصل، رئال توانسته با شرایط سخت کنار بیاید. در این شرایط، بنیتز نیز این فرصت را پیدا کرده تا از همه اعضای ترکیبش استفاده کند و گزینه های تاکتیکی مختلف را مورد بررسی قرار دهد. در همین حال، ستاره های تیم نیز برای بازی های مهم تر قوای خود را ذخیره کرده اند و به عطش و اشتیاق بازیکنان ذخیره برای حضور در میدان نیز پاسخ داده شده است.

پس آیا می توان گفت که مصدومیت ها برای رئال مادرید یک توفیق اجباری بوده است؟ شاید بتوان چنین چیزی گفت.

تیم کالینز

کلیه حقوق ای قسمت مربوط به صفحه اختصاصی(رئال مادرید)میباشد.