لوگوی تسلیت

پرسپولیس انلاین

مرکز بروز فوتبال|اختصاصی باشگاه پرسپولیس


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي

پرسپولیس انلاین

مرکز بروز فوتبال|اختصاصی باشگاه پرسپولیس



ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي


ابزار وبلاگ

دانلود آهنگ جدید

افزایش بازدید

کد بنر تبليغات افقي

کد بنر تبليغات افقي
طبقه بندی اخبار باشگاه

به گزارش پرسپولیس انلاین علیرضا نورمحمدی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: روز جمعه همه ما منتظر حضور هواداران در ورزشگاه هستیم. حتما هادی نوروزی هم آنجا منتظر همه ما خواهد بود. من شک ندارم که هواداران برای این بازی سنگ تمام می‌گذارند. آنها همیشه در لحظه حساس و سخت بهترین حضور و حمایت خودشان را نشان دادند. در بازی‌های بزرگ همواره با تمام وجودشان از تیم حمایت کردند و روز جمعه هم یک بازی بزرگ داریم. بزرگی این بازی به خاطر و به یاد هادی نوروزی است. آنها در این روزهای اخیر واقعا همه را از وفاداری و بزرگی خودشان متحیر کردند و به یاری خدا روز جمعه یک بار دیگر به خانواده هادی عزیز نشان می‌دهند او را چقدر دوست داشتند و چقدر بزرگ بود. از همینجا هم از آنها می‌خواهم 90 دقیقه هادی را تشویق کنند.

وی درباره شرایط تیم و اینکه به عنوان بزرگترهای تیم باید پاسخگوی انتظارات از خود برای جمع کردن تیم باشند، ادامه داد: این حادثه برای ما قدیمی‌ترهای تیم از همه سخت‌تر بود چون ما زمان بیشتری با هادی بودیم و خاطرات زیادی از او داشتیم ولی با این روحیه هم نمی‌شود کار کرد. به این فکر کردیم اگر شرایط خودمان را عوض نکنیم باعث ناراحتی هادی و هواداران می‌شویم ولی به هر حال غم سنگینی است و همه از نظر روحی آسیب دیدیم. همه ناراحت هستیم اما مصمم شده‌ایم با تمام وجودمان بازی کنیم. پرسپولیس زنده است و برنامه داریم که  بزرگی این نام را در رقابت‌ها باز هم رقم بزنیم.

مدافع با تجربه سرخپوشان درباره تاثیر حضور پر تعداد هواداران روی تجدید قوای روحی بازیکنان خاطرنشان کرد: صد در صد حضور پر تعداد آنها مثل همیشه تاثیر شگفت انگیز خود را باقی می‌گذارد. این احساس که هواداران کنار ما هستند، به تیم آرامش و انرژی و به بچه‌ها روحیه می‌دهد. ما وقتی می‌بینیم آنها اینطور برای بازیکن و کاپیتان تیم‌شان ارزش قائل می‌شوند، انگیزه بچه‌ها دو چندان می‌شود. مثل سال قبل که صد هزار هوادار در ورزشگاه حاضر می‌شدند.

وی درباره اینکه آیا تصور چنین واکنش‌هایی را از سوی مردم می‌کردند، تصریح کرد: مردم و هواداران در این چند روز نشان دادند دوست ندارند از دماغ کسی خون بیاید و بحث کرکری‌های فوتبال جدا است. ما بازیکنان هم این طور هستیم. سخت‌ترین رقابت‌ها را برگزار می‌کنیم ولی دلمان نمی‌خواهد در تیم رقیب، یک نفر هم مصدوم شود، چه رسد به اینکه یک بازیکن با اخلاق، آرام و خوب مثل هادی نوروزی بخواهد اینطور از جمع ما برود. در واقع در این ماجرا همه خودشان دردمند بودند، وقتی دیدیم مردم و چهره‌های سرشناس یا کسی مثل جواد نکونام و بزرگان فوتبال برای تسلیت می‌آمدند، حداقل خوشحال می‌شدیم که هادی نوروزی اینقدر محبوب است و این همه دعای خیر بدرقه‌اش می‌کنند. من شخصا دست تمام آنهایی که در این مدت زحمت کشیدند و آمدند را می‌بوسم.

نورمحمدی درباره تاثیر این حادثه روی تیم و اینکه گفته می‌شود همبستگی قوی‌تری در تیم ایجاد شده است، گفت: خدا را شکر ما از این جهت تیم خوبی داشتیم و داریم و هادی هم تاثیر عمیق‌تری باقی گذاشت. شما وقتی یک دفعه کسی را از دست می‌دهید، شرایط خاصی بوجود می‌آید. الان بچه‌ها واقعا مصمم‌تر از گذشته هستند تا برای شادی روح هادی و خوشحالی هواداران بیش از پیش تلاش کنند. من به نوبه خودم از طرف بچه‌ها اطمینان می‌دهم که تک تک ما با تمام وجودمان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم با بردهایمان هادی و هواداران را شاد کنیم. هادی همیشه در صحبت‌های خصوصی خودش دنبال این بود که پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد و بزرگی کند و حالا حداقل کاری که می‌خواهیم برای او و این هواداران با معرفت و بزرگ انجام بدهیم این است که بزرگی پرسپولیس را رقم بزنیم و نتایج خوبی بگیریم.

بازیکن با سابقه پرسپولیس درباره اینکه بالاخره باید طبق قوانین با بستن بازوبند کاپیتانی کنار بیاید گفت: در هر صورت ما مطیع باشگاه و قانون هستیم اما دوست ندارم در این باره حرف بزنم و اصلا به آن فکر هم نمی‌کنیم. دلمان می‌خواهد همه بدانند کاپیتان تیم ما هادی نوروزی است. اگر این قدر به او نزدیک نبودیم شاید شرایط برای ما این قدر سخت نمی‌شد.

  • مدیر سایت

نظرات  (۲)

سلام،وب خوبی دارید،واقعا روح هادی نوروزی شاد بشه دلم براش تنگ شده...
پاسخ:
سلام کاربر عزیز.ممنون از نظر شما
  • محمد امین
  • سلام ببخشید بازی پرسپولیس و صبا کی برگزار میشود؟
    پاسخ:
    باسلام،کاربر عزیز:این بازی روز24مهر در ورزشگاه ازادی و ساعت18:34برگزار میشود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">